Svečanom dodjelom certifikata i čitanjem autorskih blogova od 500 i više riječi, u četvrtak je u prostorijama čitaonice u Narodnoj knjižnici HNŽ-a završen treći ciklus tečaja copywritinga u organizaciji HKD Napredak, Glavne podružnice Mostar.
Dopredsjednik HKD Napredak Miroslav Landeka tom prigodom zahvalio je predavaču Marku Sutonu na još jednom uspješno provedenom tečaju copywritinga te čestitao svim polaznicima koju su uspješno savladali teorijski i praktični dio tečaja.
Tečaj copywritinga osmišljen je kroz osam teorijskih i praktičnih susreta na kojem predavač, Marko Suton, diplomirani novinar i profesionalni SEO copywriter, polaznike tečaja upoznaje s tajnama pisanja prodajnih tekstova (copy + writing = copywriting).
Polaznici se tijekom tečaja informiraju i educiraju o poznatim svjetskim copywriterima, njihovim djelima, strukturi i pravilima pisanja različitog tekstualnog sadržaja, a naučeno primjenjuju kroz iscrpne praktične vježbe i domaće zadaće.
Za početak polaznici savladavaju pisanje kraćih tekstualnih sadržaja, objave za društvene mreže i oglase za prodaju, da bi kako tečaj odmiče krenuli u pisanje dužih formi, kao što su službeni mailovi i PR tekstovi. Svoj kreativni put na Napretkovom tečaju copywritinga potvrđuju pisanjem završne vježbe, autorskog bloga od 500 i više riječi i s tom vježbom opravdavaju dobiveni certifikat.
O samom tečaju i predavaču svoje mišljenje dali su i neki od polaznika.
Marija Sučić:
„Zanimljivo i korisno iskustvo, ispunjeno najvažnijim teorijskim stavkama koje su bile temelj za mnoštvo praktičnih primjera, vježbi i zadataka kroz koje sam mogla primijeniti stečeno znanje. Opuštena atmosfera pod vodstvom istinskog stručnjaka svoje branše, Marka Sutona, obilježila je svako predavanje. Nastojao je svaki zadatak približiti polazniku tečaja na individualan način, odnosno, opisati zadatak na način koji će biti razumljiv pravniku, liječniku, bankaru, novinaru ili social media manageru poput mene. Tečaj copywritinga je izvrsno posložen; kreativnost onih kojima pisanje dolazi prirodno dovodi na još višu razinu, a omogućuje i putokaz onima koji se baš i ne snalaze s pisanom riječi.“
Glorija Lasić:
„Tečaj Copywritinga mi je jedno zanimljivo i inspirativno iskustvo. Kroz predavanja nas je stručnjak Marko Suton upoznao s umjetnosti pisanja tekstova i naslova, a s namjerom da uspješno prodamo našu priču i ideju.
Najveća vrijednost predavanja je izravan pristup i interakcija između predavača i polaznika. Tečaj je ispunio sva moja očekivanja jer je teorija razrađena kroz zanimljive primjere, a praksa na izuzetno kvalitetan način.
Kroz vježbe, prezentacije i materijale stekla sam sigurnost i nova znanja o svijetu copywritinga koja će mi zasigurno koristiti u svakodnevnom radu. Svaka pohvala HKD Napretku, Glavnoj podružnici Mostar na organizaciji ovog tečaja i naravno velika zahvala predavaču Sutonu na prenošenju znanja o svijetu copywritinga.“
Ni predavač Marko Suton nije krio oduševljenje s polaznicima tečaja:
„Da se razumijemo, sva tri tečaja su bila odlična i svi polaznici su me oduševljavali, ali mi je ovaj bio najbolji zbog više razloga.
Prvo, ovo je bila prva grupa polaznika koja je za tečaj copywritinga uplatila i participaciju od 50 KM i iako je participacija minimalna, osjećao sam dodatnu odgovornost. Zatim, među polaznicima je bilo jako puno onih koji su odlično vladali pisanjem te sam se znao zapitati je li im ovaj tečaj uopće pomaže, budući da su zadaće koje su prezentirali obarale s nogu. I treći razlog, blogovi koje su predstavili večeras. Bez riječi sam, doslovno! Svi do jednog, tako utegnuti, tako dobro osmišljeni, tako dobro napisani, s toliko mnogo detalja, istraživanja, veliko poštovanje osjećam prema polaznicima jer su se ovako potrudili s blogovima, veliko!“
Tečaj copywritinga postao je svojevrsni Napretkov brend i kao takav bit će organiziran i ubuduće, a o točnom terminu četvrtog tečaja javnost će biti blagovremeno informirana. O kvaliteti tečaja govori i činjenica kako je četvrti ciklus gotovo u potpunosti popunjen već u predbilježbi.
HKD Napredak Glavna podružnica Mostar